گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

مریم مهدی

لطفا کپی برداری فقط با ذکر آدرس وبلاگ باشه.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

گاهی رفتن بهترست

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

میخواهم بروم و دل ببرم از این جماعت که دروغ هایشان قشنگست و حقیقت هایشان طعنه دار
 

از آجر به آجر خانه ای ک مملو است از خاطرات تلخ 
و صداهای سهمگینی که تار وپود وجودم را میلرزاند 
و یادگاری جز عذاب برایم باقی نمیگذارد از دیاری که تنها سهم من از آن جا قضاوت های اشتباه بود
 و گه گاهی هم ترحم

بروم جایی ک دیگر بدون جرم کسی را محاکمه نکنند
 جایی ک سکوت لذت بخش فضایش را پر کرده و فرصتی میدهد برای تنفس...

ولی افسوس که عزیزان زیادی را آن جا دارم و باید هدف و هویتم را به دلتنگی ترجیح دهم و از خداوند برایشان خوشبختی و آرامش را آرزو میکنم...

و در گوشه گوشه قلبم دوستشان خواهم داشت...
و هرگزفراموششان نخواهم کرد
و برای زندگی کردن این راه را برگزیدم...

قلبم و عقلم این یقین را به من میدهد که راه درستی را در پیش گرفته ام...

 

میم.میم

  • مریم مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی