گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

مریم مهدی

لطفا کپی برداری فقط با ذکر آدرس وبلاگ باشه.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

پرواز را فریاد زدم...

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

خدایا این روزها به دنبال هر بهانه ای میگردم که با تو خلوت کنم

 

وتو مهربانتر از همیشه در آغوشم میگیری و گونه های سرد و خیس از اشک هایم را نوازش میکنی و شانه هایم را فشار میدهی

و  آرام در گوشم نجوا میکنی: من هستم تا همیشه هوایت را دارم دیگر چرا نگرانی؟!

 

ومن خودم را در آغوش سراسر لطفت رها میکنم آری چه آرامشی دارد...این روح ویران و قلب زخمی مرا صیغل میدهد...

وتو همیشه و همیشه هوایم را داشته ای و داری در عمق بی کسی هایم فریاد رسم بودی و هستی...

آن هنگام که در منجلاب دردها فرو رفته بودم تو دستانم را گرفتی و ناجی من بودی

و این دفعه میخواهم جاودان در کنارم باشی

این دفعه از زمین و مردمش خسته ام میخواهم در کنارت باشم...جاویدان....

 

ودر این جماعت که پرواز را حماقت وخیالی بیش نمیدانند میخواهم باتمام جسارت و توانم پرواز را فریاد زنم تا بال هایم باورش کند...

وخدایا آنگونه زندگی کنم که تو دوست داری نه بندگانت...

 

 

میم.میم

  • مریم مهدی

نظرات  (۱)

عالی بود گلم مخصوصا خط آخرش.تصمیم خیلی خوبیه👏👏👏
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی