گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

مریم مهدی

لطفا کپی برداری فقط با ذکر آدرس وبلاگ باشه.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

خدایا...

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

خدایا ممنون که همیشه و در همه حال هوایم را داشته ایی و از تو عذر میخواهم که اغلب بنده خوبی نبودم

بخاطر تمام بیراهه هایی ک داشتم میرفتم و تو نگذاشتی...بخاطر تمام لحظاتی که هیچکس به من فکرد نکرد ولی تو حواست به من بود...ممنونم

خدایا اگر بخواهم تمامی مهربانیت را بیاد آورم...آری قادر به قلم آوردنش نیستم و ذهن نیز عاجز از فهمش

واگر بخواهم همه ی گناهانم را بازگو کنم نه قلم را توان نوشتن و نه خویش...

خدایا از تو میخواهم که دستانم را که همیشه در دستانت گره خورده بیشتر فشار دهی و هیچگاه رها نسازی...

بیشتر دستانم را فشار ده تا از یاد نبرم که تو هستی و من را با تمام حجم غمهایم

پزیرایی تا به هیچ اغوش بی دروپیکری پناه نبرم...

دستانم را رها نکنی زیرا سرانجامی جز نابودی ندارد و در این جماعت دیگر از دست گرگان در لباس میش چه آغوشی از تو والاتر...

تو خود بیش از من آگاهی که جز تو کسی را ندارم و یقین دارم هوایم را داری و

ساده میگویم...دوستت دارم...

میم.میم
 


 

  • مریم مهدی

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی