گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

گاه نویس های من

چیزهامو میذارم اینجا، نوشته ها گاهی هم نانوشتنی ها

مریم مهدی

لطفا کپی برداری فقط با ذکر آدرس وبلاگ باشه.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دل زده ای از پرنده!

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

باز دلم چونان پرنده ای بی آشیانه فریادت میزند

و باز بی واهمه میخوانمت

نمیدانم چرا اینگونه دگرگونم میکند ولی دلتنگی امانم را بریده بیا کمی کوچه را باهم قدم بزنیم

بیا گام هایمان را کوتاه برداریم

چون گمان میکنم بوی بن بست بودن میاد

بی پروا بودنم را پای فاصله دردناکمان بگذار

بند بند وجودم احساست کند

بگذار تلخی روزگار را به فراموشی بسپارم شاید معجزه ای رخ دهد و ته کوچه بن بست نباشد شاید هم

جاویدان در آغوشم بگیری آری امید دارم تو می آیی همه تلخی هاو دلتنگی ها میرود...

ای معجزه من بیا....

 

میم.میم

  • مریم مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی